Szkolenie
Ucz z pasją o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
Profesjonalny Trener AML
Terminy szkoleń
Stacjonarne:
15.11.2024 - Poznań
31.12.2024 - Poznań
Online:
22.11.2024 - online
20.12.2024 - online
Szkolenie z Gwarancją Terminu. Planuj termin szkolenia ze 100% pewnością.
Cele szkolenia:
- wprowadzenie do prowadzenia szkoleń,
- zdobędziesz niezbędną wiedzę dla Trenera,
- poznasz techniki i narzędzia trenerskie,
- opanujesz kompetencje trenerskie,
- opanujesz podstawy autoprezentacji trenera,
- opanujesz pewną postawę,
- wszystko przećwiczysz.
Metody nauki:
- wykłady,
- dyskusja,
- przykłady prania pieniędzy z kina,
- przykłady prania pieniędzy z kina,
- możliwość użycia kamery, mikrofonu.
Uczestnicy szkolenia:
- AML Oficerowie,
- pracownicy awansujący na AML Oficera,
- osoby mające szkolić pracowników z AML,
- kadra zarządzająca, kierownicy,
- eksperci i managerowie,
- przedsiębiorcy.
Czas szkolenia
Stacjonarne lub online - jeden dzień szkoleniowy,
- od 9:00 do 16:00
Koszt szkolenia
- 3000 zł (brutto-zwolnienie z VAT)
Szkolenie indywidualne na życzenie
- 6000 zł od 1 os
- 6000 zł od 1 os
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
- opanowanie technik trenerskich,
- umiejętność wzbudzania zaciekawienia,
- umiejętność ciekawego przedstawiania tematu AML,
- umiejętność ciekawego rozpoczęcia i zakończenia szkolenia,
- opanowanie negatywnych myśli,
- opanowanie mowy ciała,
- zapanowanie nad koordynacją werbalną.
Miejsca szkolenia
Stacjonarne
Akademia ARBIZ
ul. Bosa 4/6. Poznań
ul. Bosa 4/6. Poznań
Online
Platforma LiveWebinar z poziomu przeglądarki internetowej
Program szkolenia
Blok 1
1. Zawód "Trener AML"(teoria, dyskusja):
• perspektywy - Co Cię czeka i jak to osiągnąć,
• predyspozycje, a sukces na trudnym rynku,
• Trener AML w firmie i organizacji
• trener charyzmatyczny – jak to osiągnąć?
• perspektywy - Co Cię czeka i jak to osiągnąć,
• predyspozycje, a sukces na trudnym rynku,
• Trener AML w firmie i organizacji
• trener charyzmatyczny – jak to osiągnąć?
2. Edukacja (teoria):
• różnice w sposobie nauczania.
• różnice w sposobie nauczania.
3. Formy prowadzenia szkolenia (teoria, dyskusja, warsztaty):
• wykład i prezentacja,
• dyskusja,
• studium przypadku,
• odgrywanie ról,
• gry i symulacje,
• lodołamacze,
• praca w grupach,
• akwarium.
• wykład i prezentacja,
• dyskusja,
• studium przypadku,
• odgrywanie ról,
• gry i symulacje,
• lodołamacze,
• praca w grupach,
• akwarium.
4. Cykl życia szkolenia (teoria):
• przed szkoleniem – analiza potrzeb,
• w trakcie szkolenia – kontrola efektywności,
• po szkoleniu – ewaluacja.
• przed szkoleniem – analiza potrzeb,
• w trakcie szkolenia – kontrola efektywności,
• po szkoleniu – ewaluacja.
5. Projektuję szkolenie na potrzeby firmy (teoria):
• ustalam cele główne i szczegółowe,
• tworzę dobry plan szkolenia,
• tworzę materiały – skrypt, prezentacje.
• ustalam cele główne i szczegółowe,
• tworzę dobry plan szkolenia,
• tworzę materiały – skrypt, prezentacje.
6. Proces szkolenia (teoria, dyskusja):
• jak budować dobrą atmosferę na szkoleniu,
• jak pozytywnie komunikować się z uczestnikami,
• jak rozpocząć szkolenie,
• jak przełamać własne leki,
• jak zainteresować grupę,
• jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami grupy,
• jak reagować na pytania w trakcie szkolenia,
• jak rozbudzić zadowolenie ze szkolenia u uczestników,
• jak pozytywnie komunikować się z uczestnikami.
• jak budować dobrą atmosferę na szkoleniu,
• jak pozytywnie komunikować się z uczestnikami,
• jak rozpocząć szkolenie,
• jak przełamać własne leki,
• jak zainteresować grupę,
• jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami grupy,
• jak reagować na pytania w trakcie szkolenia,
• jak rozbudzić zadowolenie ze szkolenia u uczestników,
• jak pozytywnie komunikować się z uczestnikami.
7. Przygotowanie szkolenia– logistyka (teoria, warsztaty):
• czas, miejsce, sprzęt.
• czas, miejsce, sprzęt.
8. Struktura i reguły szkolenia (teoria).
9. Komunikacja interpersonalna (teoria, dyskusja, warsztaty):
• kontakt z jednostką,
• kontakt z grupą,
• budowanie relacji od początku,
• mowa ciała trenera i uczestników szkolenia.
• kontakt z jednostką,
• kontakt z grupą,
• budowanie relacji od początku,
• mowa ciała trenera i uczestników szkolenia.
10. Wystąpienia indywidualne uczestników (warsztaty próbne bez kamery).
11. Podsumowanie szkolenia i pozytywne sugestie dla uczestników.
Blok 2
1. Prezentacja, wystąpienia publiczne (teoria, warsztaty z kamerą i wskazówki):
• wizerunek trenera,
• autorytet trenera,
• atmosfera na szkoleniu,
• jak sprawić, by prezentacja była ciekawa,
• jak radzić sobie ze stresem,
• jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami szkoleń,
• jak zakończyć szkolenie.
• wizerunek trenera,
• autorytet trenera,
• atmosfera na szkoleniu,
• jak sprawić, by prezentacja była ciekawa,
• jak radzić sobie ze stresem,
• jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami szkoleń,
• jak zakończyć szkolenie.
2. Wystąpienia publiczne (teoria, warsztaty z kamerą i wskazówki):
• mowa ciała trenera,
• przebieg wystąpienia,
• komunikacja z grupą.
• mowa ciała trenera,
• przebieg wystąpienia,
• komunikacja z grupą.
3. Rozwój zawodowy (teoria, sugestie indywidualne dla uczestników):
• ścieżka kariery,
• planowanie kariery.
4. Jak znaleźć pierwszą pracę w zawodzie trenera wewnętrznego ( teoria):
• budowanie wizerunku,
• marketing w poszukiwaniu pracy,
• rozmowy rekrutacyjne.
5. Jakie książki powinieneś przeczytać (teoria, spis).
6. Podsumowanie szkolenia i pozytywne sugestie dla uczestników.
• ścieżka kariery,
• planowanie kariery.
4. Jak znaleźć pierwszą pracę w zawodzie trenera wewnętrznego ( teoria):
• budowanie wizerunku,
• marketing w poszukiwaniu pracy,
• rozmowy rekrutacyjne.
5. Jakie książki powinieneś przeczytać (teoria, spis).
6. Podsumowanie szkolenia i pozytywne sugestie dla uczestników.
Prowadzący szkolenie
Kiedyś miałem wiele obaw przed mówieniem do obcych ludzi. Był czas, że nawet się jąkałem. Straciłem wiele okazji biznesowych, tylko dlatego, że bałem się prowadzenia prezentacji, przemawiania. Po jednej mojej porażce w 1998 roku stwierdziłem "koniec uciekania" i zacząłem się intensywnie uczyć komunikacji interpersonalnej oraz jak uczyć dorosłych na szkoleniach.
W 2008 jako ekspert i praktyk biznesu oraz po wielu szkoleniach zostałem Certyfikowanym Trenerem Biznesu, a po następnych dwóch latach Trenerem Wystąpień Publicznych.
Specjalizuję się w szkoleniach z wystąpień publicznych, autoprezentacji, przywództwa oraz szkoleniach trenerskich.
Współpracowałem z wieloma firmami takimi jak: AMICA, BRIDGESTONE, BZ WBK, EUROBANK, SANTANDER BANK, ENERGA, PGE, PGNiG, STILL, JOBS...
Andrzej Różański
Prezes Zarządu Akademii ARBIZ